Thursday, May 14, 2009

5years Back ..~tagged By adik aku yang nakal~

1. What were you doing 5years back?

5years back? bermakna waktu tu tahun 2004 kan?
Pada tahun 2004 aku masih di Sekolah Menengah Kebangsaan Naka di tingkatan 5 Sains1.
Waktu tu aku memengang profile Ketua Pengawas dan ketua pelajar. cheewahh...bangga la pulak. Pada tahun tersebut, kami telah memecah rekod sekolah dengan menjunamkan result percubaan SPM. Jahat tol kami. Siap Pengetua sekolah cakap dia nak letak jawatan kalau result tak dibaiki. Kes berat ni. huhu...Tapi akhirnya atas usaha kami, berjaya juga kami membuktikan kehebatan kami. sekali lagi memecah rekod sekolah. kami sebangai perintis(orang pertama) ke Kolej Matrikulasi.
Takhta pelajar terbaik sekolah (kelas sains):-
1. Mohd Yusuf (Mat Chop)
2. Mohd Azliyamin (aku la ~nakayamin~)
3. Zahra (zara)
4.Zulfahmi (big Show)
Pada tahun 2004 juga aku telah mendapat anugerah Tokoh Ko-kurikulum dan mendapat Pingat Kepimpinan Dato' Sabri. Zaman sekolah zaman menarik dan happy.

2. What are 5things in my list today
-buat assignment EMT
-baca 1muka alQuran
-mem update blog
-buka puasa dengan akhi-akhi
-melepak n gebang dengan kawan2.

3. What are the 5 snacks you enjoyed munching?
-kepok goreng
-maruku bonda goreng
-keropok bawang bonda buat
-kepok leko
-music

4. 5things you did if tuned to bilionaire?
-bagi duit untuk bonda dan abah ke mekah
-buat geran tanah yang tergendala kat kampung
-beli tanah dan buat perusahaan
-bahagi sebahagian duit untuk agama Islam dan orang miskin
-Melabur untuk tambah duit

5. 5 persons I wanna tag!
-Mr Saha
-Mis HanaBEC
-Mis Vimmagirl
-Mr HusniBEE
-Mr PangkorBEE

2 comments:

  1. Salam... Pergh... Nie nanti mesti berbalas TAG nie... Wahaha

    ReplyDelete
  2. haha...wat la kt blog hang husni..aku tggu nak baca ni.

    ReplyDelete